Halloween.

Thank you lord!

Jag fick ledigt på lørdagen i helgen vilket betyder att jag kan gå på Halloweenfest :)
Tycker att det ær sjukt roligt att klä ut sig och se vad andra hittar på, partyn med teman är alltid super-roliga.

Har efter mycket om och men kommit fram till en kostym som är lätt att göra het och inte kommer att kosta mig en förmögenhet i pengar. Så onödigt när det är en grej man använder 1-max 2 ggr om året om ens det.
Festen kommer att vara hos Ole och Lone och jag glädjer mig jättemycket!!!
Synd bara att stackars Drein inte kan följa med. Han får snällt sitta hemma och se på film och vila sin kroppoch sin hals efter operationen som han skall göra imorgon.

(Jag har egentligen inte velat säga någonting men jag känner mig orolig. Jag vill inte att de skall skära med kniv och laser i halsen på honom. Det känns superläskigt men jag vill inte göra Drein mer nervös än han säkert redan är så jag försöker vara stark och stöttande istället.
Är alltid svårt med sånt när det är någon man tycker om.)

Dreins mamma Astrid är fortfarande hos oss och hon skall komma och hämta mig efter jobbet idag och ta en kaffe här hos mig och så hon får se hur jag jobbar som. Efter det så kan hon och jag gå runt lite och vänta på att Drein slutar.

And for now, halloween..? Bring it on!



Jack Skellington, you are my inspiration <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0