Draft: Okt. 13, 2009

Igår skulle vi æntligen skriva av lägenheten och lämna in nycklarna.
Jag mötte upp mäklaren och allt gick fint, han gick igenom lägenheten utan saker att anmärka på vilket betyder att jag får igen hela mitt depositum.
MEN! Självklart är det ett men...
Jag har inte hunnit sälja vår spis. Den skulle egentligen bli plcokat upp av en kille i söndags men han kunde int hämta den. Så på dagen igår tog jag kontakt med alla som mailat mig om att få köpa den och den första personen jag ringde ville ha den till 100%. Jag gav honom t.o.m rabatt om han hæmtade den samma dag och det var han 100 % säker på att han skulle göra.
Så när mäklaren gått och han först kommit och sett på den lovade han att komma tillbaka mellan 1-2 timmar, så fort han kunde beroende på trafik, och hämta den.
Jag väntade först en timme ensam innan Drein kom, så satt vi där tillsammans på golvet och räknade minuter.
Till slut tyckte jag det var konstigt att han inte ringer eller kommit än så jag ringer honom. Ca 10 ggr under en timme. När han fortfarande inte kommit blir jag fly förbannad och til slut åker vi hem.
Jävla idiot!
Seriöst!? Då har han förstört hela min kväll och han VET att jag sitter ensam i en tom lägenhet. Så jävla dålig stil. Om han inte ville ha spisen hade han kunnat sagt det och vågade han inte säga någonting hade han kunnat skicka ett sms när han åkt därifrån så slapp jag spendera flera timmar i en tom kall lägenhet.
Vi var inte hemma førren 19.45 och det kan man kalla en totalt bortkastad kväll.
Var helt grinfärdig, hungrig och trött. Idiot.








Thank god for coffee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0