Chocking news!

Apperently, there are No Such Things as the perfect jeanse.

Jag har varit runt och provat säkert 40 olika par idag. Dyra som billiga. På affärer som Carlings, JC, HM, Cubus, BikBok, Diesel, Zara, Gina Tricot, Vero Moda osv.

Jag var på jakt efter ett eller två par till skinny jeanse, en ny handväska i skinn, ett smalt nitbälte, en Hummel jacka, en lila vinterjacka/kappa och ett par grå uggs/mockasiner/stora stövlar.

Fann egentligen ingenting av det jag skulle ha, hittade två väskor som var ganska ok men ändå inget som jag föll stenhårt för. Skall jag betala mellan 1-2000 för en väska så skall den vara i äkta skinn och dessutom kännas 100% bra. Fick lön ifrån extrajobbet idag så har lite mer shoppingpengar än jag först tänkt :)
Efter den misslyckade jeansejakten så hittade jag av en slump ett smalt nitbälte på Vero Moda. Den satt på en av skyltdockorna i fönstret när jag var påväg ut ur butiken och jag visste att jag var tvungen att ha det.
Ett fynd för 95 kr.



Fyndade mig också en mys-dress från Kari Traa som jag först hittade för halva priset i grått men då var för 450 kr och jag redan har en i grått så jag valde att inte köpa den. Senare på dagen på en helt annan affär hittade jag samma dress fast i vitt/blått för 349 kr så då var jag tvungen att köpa den :) Supermys!
Unnade mig också en träningjacka som jag kan ha när jag åker till och från träningen och om det är lite kallt. Var natrligtvis tvungen att ha den i rosa, hehe. När man för en gångs skull har pengar får man lov att köpa sig sånt man sett på länge och träningjackan från Nike är så fin :)

This night is for relaxing only.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0