Blogg panik.

Hahha, fick helt fjortispanik när jag inte kunde uppdater bloggen hemifrån på några dagar.
Man har blivigt så van vid att uppdatera :P

Skönt att vara hemma nu efter en lång dag och dessutom hafft stängning. Fick verkligen lov att pusha mig igen eftersom jag har förkylningen som gör allt jobbigare för mig. Men har inte helt lust att vara sjuk och vara hemma, har redan vart sjuk 2 ggr på 2 månader så jag har inte lust med det på ett nytt jobb.
Är man dessutom hemma så är det som att erkänna för sig själv att man är sjuk och då blir man genast mycket sämre, bättre att tänka postitivt och inte gå ner sig i hur jobbigt allting är.

Planerat in en dokumentär ikväll, 18 år och 393 kg. 393 kg!!!
Det är helt sjukt mycket vikt. Det är i genomsnitt 5-6 personer.
Han äter i genomsnitt ca 30.000 kalorier på en dag... Om man då tänker att en kvinna behöver ca 2500 kalorier om dagen och en man runt 3000 så inser man hur otroligt mycket extra han måste äta på en dag. Dessutom med tanke på att han inte förbränner något eftersom han bara sitter hemma.




And I leave you with the words,
God bless hairspray.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0