And so are the days of our lifes...


Igår hade jag tidigvakt var på jobbet och öppnade vid 7 tiden men det knäppa är att jag brukar vara utsvulten vid den tiden men nu för tiden är all min matlust som bortblåst.
undrar om dte är för att jag nu har kommit i en sån bra rytm att jag äter både regelbundet och bra.
Potionerna jag äter förvånar mig också.
Äter bara tills jag tror jag ätit det jag behöver för att orka tills nästa måltid. konstig känsla.
Inget godis och inget sött har heller passerat mina läppar denna veckan och det vore ett smärre mirakel om jag kan passera Halloween helgen utan att intaga någon form av godis (jag vet hur det brukar sluta. Även om man inte äter för att man vill ha så äter man av vana)
Dagen slutade iallafall med ett hårt träningspass och jag orkade både tyngre hantlar än jag brukar och längre tid på träningscykeln. Mitt långsamma upplägg verkar betala för sig :)

Sen bar det av till affären för att hitta på nått nytt som Drein kan äta.
Det blev annanas i box, cocktailmix i box, krämostar att ha på bröd, bröd, mjölk och soyaglass.
Till middag lyckades han få i sig hemmagjord potatismos och små korvbitar. Allt i princip kallt.
Men det gick att svälja iallafall :)
Jag åt omelett med kalkonskinka och ost, namnam. (proteiner for the win!)En banan till efterätt och mint-te på kvällen. Perfekt efter-tränings mat.

Satt och sydde på min kostym igår också! Den blir nog ganska bra till slut men måste ner på stan imorgon och skaffa lite mera tyg så kan jag sy klart den innan imorgonkväll. Längtarlängtarlängtar!!!
(ps, jag är en flinkis som syr min kostym, det tar verkligen fram den där lilla sömmerskan som satt i 3 år på mode/design och sydde både det ena och det andra :)

Idag har jag jobbat mellan 9-17 och jag åt inte frukost förren kl 10 och även fast jag var hungrig had ejag inte en önskan om att äta alls. Känns bara tråkigt.
Dagen har gått sjuuuuukt långsamt och det har vart jättelite att göra. Man sitter och räknar minuterna.
När jag kommer hem blir det sova i några timmar, sen upp och käka innan jag ger mig av på jobb mellan 23-04.
Lite extra cash är aldrig fel :)

Halloween, will you come already?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0