Why Yes I was.


Flinkis, flinkis!
Igår efter jobbet så gick jag och simmade igen och körde ett stenhårt pass. Simmning och joggning i vattnet i 38 minuter och sen upp och göra 300 situps, 50 rygglyft, armhävningar osv. En lång streching för att få ut musklerna igen och min rygg var mörbultad. Sitter på historiens sämsta stol på jobbet.
Duschade lite snabbt så jag hann hem och se min pojkvän i iallafall15 minuter innan jag åkte vidare hem till Lona för att bli bjuden på middag :)

Fick helt sannsløst god middag! Ugnsbakad lax kryddat med løk, vitløk, citronpeppar, tomat och massa annat gott och till det potatismos (pulver, blä!) och en extremt god sallad med tomat, gurka, morot, broccoli, spenat och något som jag varit skeptisk till i hela mitt liv.. Avocado.
Smakade och det var Kanongott! Superbra middag efter träning dessutom.
Var så skönt att bara få dra dit och slappna av och käka gott och efter middagen satt och och Lona i soffan och gosade och tittade på när Ole spelade Assasins Creed. Extremt snyggt spel med spännande story som var lätt att hänga med i.

När jag kom hem belönade Drein mig med en massage med tigerbalsam på hela min trötta rygg, mina axlar, armar och sidor. Oj Oj Oj.
Hade totalt glömmt hur skönt det är med tugerbalsam på ömma muskler <3
Minns när jag var yngre och jag och Thessie var plågade med växtvärk i benen och mamma smörjde in oss med det. Nostalgi!
Kan säga att jag sov som en sten inatt med den behandlingeno och gjorde en Ika-klassiker inatt igen.. Klädde av mig i sömnen så när jag vaknade hade jag inget på mig och inget minne av att ha tatt det av, hehe.




Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; ja, jag och sambon har varit tillsamamns i 8 år och vi dejtar fortfarande, sådant behövs ibland =)

2009-11-27 @ 11:45:59
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0