To do uncomfortable things.

Tog mod till mig idag när min chef kom och berättade att jag inte helt trivs på den kaffebaren där jag är nu och inte passar in helt i gruppen.
Förklarade att jag vet att det är mitt jobb och att jag får betalt för att vara där och därför stannar där om han tycker det men att jag undrade om han kunde ta en check och kolla om det fanns möjlighet att jag kunde byta till någon av de andra kaffebarerna (det finns 8 totalt på området)
Han tyckte att det var viktigt att man skulle trivas på området och han skulle undersöka om jag kanske kunde vara på någon av de andra barerna. Det roliga är att han "varnade mig" för att det kunde bli mycket beställningar och sånt att hålla reda på och ordna med och det är sådant som jag trivs bäst med att göra och tycker är jättekul :)
Hoppas på det bästa! Lönen är ju helt ok här och de fördelarna man får genom jobbet (i huvudsak Jättebilligt träningkort för min del) gör att jag vill stanna längre här. Det är ju tråkigt att byta jobb efter så kort tid.

Får se hur det blir men känner mig väldigt positiv och modig att jag vågade ta upp något som var lite jobbigt för mig. Att våga göra förändringar skall alltid vara mitt huvudmål.



Kommentarer
Postat av: Världens bästa Nina

Sv: Jag skrev om Blondinbella, Dessie, Kenza, Gaybloggen, Rahlenfeldt, Foki, Mogi och sist Kissie. :P

2009-11-26 @ 11:30:52
URL: http://snottra.blogg.se/
Postat av: Maja.

Det finns ju jättemysiga hostel som ligger precis vid vattnet. Mat och boende är inte speciellt dyrt och flyg tur och retur kostar väl runt 5-6 tusen:)

2009-11-26 @ 14:12:59
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0