The place where my heart can rest.

Nu kommer de högt efterfrågade och efterlängtade bilderna på min nya lägenhet.
Är Otroligt nöjd och älskar att allt är vitmålat och det gråa stengolvet med golvvärme (<3)och mest av allt älskar jag de 2 pelarna som finns inne i lägenheten. Den vita precis vid ingången var den som gjorde att jag förälskade mig i den här lägenheten första sekunden jag såg den. Den röda inne i badet är Dreins favorit.



Vardagsrum:

  

 
Jag Älskar vår nya soffa och matta. De var de bästa köpen efter garderoberna.
Väggen ni ser är baksidan av våra garderober som vi använt för att bygga en vägg. Vi har målat den själva och Drein har satt upp svartvita foton (fler och större är beställda) och han som gjort den lilla "loungen" med de två sittplatserna och bordet emellan. Förstår ni vad jag menar med pelaren? <3!

Sovrum:

   

Det var en nackdel att sovrummet och vardagsrummet var ett enda stort rum med efter att jag fått tag i garderober som var 2.36 cm höga och taket är 2.38 cm så byggde vi helt enkelt en vägg med dem. Nästa sak vi skall köpa in är en ny säng så vi slipper sova på golvet.

Kök/datahörna:



 

 

Älskar mitt kök!!! Massa plats, modernt, rent och fräsht. Två till stolar till bordet bara så blir det kanon.
Skönt att Drein har sin egen datahörna och att jag kan sitta där med honom om jag vill. Oftast är det dock katten som ligger där bredvid honom, de har en deal där borta som jag är utanför :P

Badet:

Det smartaste någonsin är ett avlångt badrum där man får god plats att gå på trots att allt är placerat längs väggarna. Har man ett fyrkantigt badrum blir det alltid en stor död plats i mitten där man inte kan sätta någonting. Häftigt med en avbrytande färg och att toaletten är bakom väggen så den är lite dold.
Dushen är i glasdörrar som går att fäll ain längs väggarna så det är så stor plats här inne.


Conclusion: I love my apartement! 
17 kvm större än den gamla, mer sentral och 100 kr billigare i hyra.

Dear lord, Thank you for blessing me with this place.


Kommentarer
Postat av: Bettie

hoppsan! sag din kommentar ang. klanningen forst nu! den kostar ca 1200 i svenska kronor. och ja, nastan sa man kan ha den som brollopsklanning, fast jag vill nog ha en lite "puffigare"

2009-11-12 @ 07:12:55
URL: http://www.mylifeaftersweden.com
Postat av: Theres

LOVE LOVE LOVE <3

GUD vad jag längtar tills vi kommer och hälsar på så jag får se! Kanske kan ta en trip i vår bara jag?! :P

2009-11-12 @ 17:57:07
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0