The Hills. The fight for Justin.

I den nya säsongen har Kristin Cavallari kommit tillbaka till The Hills och har siktat in sig på Justin, Audrinas Ex.
Hon togs in istället för Lauren och för att föra in lite dramatik till serien.

Egentligen älskar jag Audrina och tycker hon är skitsöt men nu får hon nästan ge sig.
Hon blir skitsur när Kristin går efter Justin och Stephanie Pratt blir as-bitchig och säger att det är bäst för henne att hon håller sig undan Justin och visat respekt för Audrina.

Seriöst.

För det första, Audrina och Justin var aldrig officiellt ihop.
För det andra, Audrina låg med Brody för att göra Justin svartsjuk.
För det tredje, Audrina bad Justin aldrig ringa eller smsa henne igen och att det var helt över och att hon inte ville ha något mer med honom att göra igen.

Blir hon då sur när han på en fest inte hälsar på henne som hon Bett honom att inte göra?
Blir hon sur och svartsjuk när han dejtar någon annan?
Blir hon sur för att Kristin blir intresserad av en kille som är 100% singel och får göra vad han vill?

Eeeeh. Hon har ingen rätt att bli sur, det var hon som bad honom dra åt helvete. Vad Stephanie höll på med har jag ingen aning om. Hon hade inget med saken att göra.

Jag brukar hålla på dig Audrina men ärligt talat, Audrina, här har du bara dig själv att skylla.
Fair is Fair.



   
Audrina                     Justin Bobby              Kristin


Kommentarer
Postat av: amanda

Sv. Haha jaa iof, bil kan ja ju köpa men inte köra =D

ta hål i tungan skulle ja kunna göra om inte min mamma hade förbjudigt mig ;) Men tatueringen finns ju inte en chans :(

2009-11-03 @ 23:11:54
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0