Shopping.

Lägger upp bilder på de senaste veckornas shoppingfynd.
Idag hoppade jag ner på stan och fick äntligen tag på ett par riktigt bra och snygga joggingskor som jag fick lagt in speciella dämpande aerobics sulor i gele som skall var aväldigt bra för fötterna.
Dessa skor skall jag svära vid fram tills dess att jag får timmen hos ortopeden och han kan lista ut vad som är fel på mina fötter och ge mig superskor.



Skjort/tunika från BIKBOK




Fantastiskt fynd, stickad tröja från ZARA



Kom ihåg att stödja Rosa Bandet!



Mina nya underbara knallblå skinnhandskar från OASIS



Detaljer, detajer, detaljer. I <3 it!


Jag unnade mig själv dessa med specialsulor i som skall rädda mina fötter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0