Job # 2.

SKall iväg igen på jobb kl 15.30. Jag äar nog en av de roliga människorna som den här helgen kan säga "jag längtar till måndag då det äntligen är jobb igen", hehe.
Men dagen igår gick faktiskt helt sjuk fort trots 19 timmars jobb. Var massor att göra och behövde inte ens energidryck utan överlevde på choklad alone :)
Hade veteranen där som jobbar i typ 10 år där och en ny kille osm jobbade på en av uteserveringarna i sommar så han är van vid masa stress och massa folk. Desutom hade vi en hovmästare osm hjälpte oss och organiserade allt så det gick fin fint :)
Dricksen slådde desvärre inte mitt gamla rekord men jag fick iallafall en del och jag får ju betalt per timme så det är luuuungt. De här pengarna blir härliga att gotta sig över senare :D








Kommentarer
Postat av: olatidman

sv: gulligt tycker jag inte att det är haha, men du har rätt, man ska absolut inte lägga ut det på nätet

2009-11-28 @ 15:07:50
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0