Job # 1.

Gick extremt fort igår på jobbet på kaffe-baren, den dagen försvann verkligen i all hast. :)
Drack historiens största kaffe (men orkade nog bara halva) och två bananer innan jag skyndade mig hem för att hämta min sjukskrivning som äntligen kommit med posten efter flera veckor och då har de såklart skickat TVÅ kopior av FEL sjukskrivning. OCH de tog betalt för det. Skoja inte, på måndag kan de dra til *beeeeeeep*.

Peppad för nästa jobb? Jajjemen!!














Dessutom har jag använt hanleden helt fel igen så jag bröjat fått ont iden igen. Haha, min kropp faller samman i tidig 20-års ålder. Illa. Men med min super handledsskydd med stål platta i kan jag inte böja den på fel sätt och då mår den bättre. Kung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0