I <3 my life.

Førrutom min trasiga fot älskar jag verkligen mitt liv just nu. Jag läser massa bra böcker, ser massa bra filmer, gör massa roliga saker, träffar massa underbara vänner, får pussar varje dag av min söta pojke, gosar vaje kväll med min katt, har råd att köpa sånt jag har lust med, planerar en resa i jul/nyår, har inbokat en resa hem till familjen och har ett jobb som jag gillar och som tillrättalägger jobbet åt mig så jag kan jobba fast jag har osammarbetsvillig fot.

Idag efter en lugn dag på jobbet skall jag och träna igen och efter träningen har jag date med Richard min lilla darling. De här blir en bra kväll!


In the good old times när jag och Richard jobbade på Ritazza på
helgerna ensamma. Ika <3 Richie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0