Godmorgon!

Ännu en till dag utan kaffe och jag tror att du inte helt kan föreställa dig hur plågsamt det är när man jobbar i en kaffe-bar. Nåja, en frukost på en våffla med två skivade bananer på och en koppe med grønt te borde väl hjälpa den största sugen.

Var en otrolig flinkis igår igen och körde samma träningsprogram som härrom dagen. 30 minuter snabb simmning med fokus på ben (innerlårs fett, du skall väck om det så är det sista jag gör!) och därefter en snabb runda med 120 situps, 50 rygglyft och 70 benlyft. Återigen streching i bikini. Det är så man blir stolt :)
Hemkomsten bjöd på tortellini med gurka och tomat och därefter låg jag som i koma i soffan och var grymmt uttråkad. Hade försökt få tag på nån att hänga med på telefon men alla var upptagna, dock lyckades jag få till en date med både Richard och Jannie i veckan <3
Avskyr när man så gärna vill hitta på någonting och så finns det inget att göra eller någon att vara med! När det dessutom är programtorka på tv:n så har man inte ett glatt humör kan jag säga.
Klättrade nästan på väggarna när Drein kom 2 timmar tidigare än väntat så vi kunde mysa i soffan och ladda inför helgen.

Helgen bjuder på jobb idag 8.30-16.30 och sen 18-21 på nattklubben.
Lördag måste jag ner på stan och börja med julklappar och gå innom biblioteket och lämna igen och låna nya filmer för att sen ha helkväll med Lone och Ole som börjar med middag, fortsätter till bowling och kanske slutar någon helt annan stans beroende på hur mina fötter mår.
Söndag är iallafall tvättdag, så skall vi se om jag tar mig iväg på en till träningstimme och kanske bjuder in någon på besök. Om jag inte bakar såklart :)

Ps. Thank God It's Friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0