Frukost.

Hehe. Lite sen kanske men jag fastande framför MTV och USA top 20 när jag steg upp så jag blev bara liggande i soffan. Nu har jag duschat och ätit min numera standardfrukost på 3 knäckebröd med brunost och en kopp te.
Om det inte räcker så äter jag en frukt också. Men nu när man ligger hemma hela dagarna och vilar foten blir man inte så hungrig och behöver inte så många kalorier.

Jag måste förbi Clas Ohlson idag också och köpa mig batterier och batteriladdare så att jag slipper nöta så mycket på naturen och köpa nya hela tiden. Kameran drar lätt en hel del batterier så jag skall väl följa mina egna råd och vara miljövänlig :)
Har också ändrat så att alla mina räkningar kommer på e-faktura eller autogiro aå att de slipper trycka upp och skicka hem papper. Källsorterar papp, glas, metall och pantflaskor. Hysterisk-släcka-ljuset-paranoi och skruvar ner elementen hela tiden.

 



Om nån timme kommer Drein hem och sen blir det datekväll! Har kvar att sminka mig, fixa håret, välja en outfit och måla naglarna. Gotto doll myself up for a night out. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0