Flinkis!

Idag har jag äntligen vart flinkis.

Jag Vet att jag lovade att jag skulle boka resan igår men dte blev inte riktigt så.
Dock inte Helt mitt fel! Väntade på svar ifrån Dreins pappa om jag kunde åka med honom ifrån Sundsvall till Stockholm eftersom att dte inte gick något flyg däremellan och tågen var svindyra och det inte gick några bussar direkt till flygplatsen.


Fick iallafall skjuts med honom så där sparade jag in en del pengar.
Biljetterna blev lite dyrare än vad jag trodde de skulle bli och några av biljetterna hann försvinna medans jag väntade men summan jag hamnade på var egentligen ganska ok för att bara vara flyg.

Resan hamnade på 2200 SEK och hade jag flygit mellan sthlm och sdsvl hade den säker gått på ca 3000 SEK

Det fantastiska med det här är ju att jag slutat tänka i SEK så när jag loggade in på min internetbank såg jag att summan bara hade hamnat på 1800 NOK.
FETT! Och nu har jag garanterade biljetter hem.

Ni anar inte hur svårt det här är...

Jag stog och grät i badrummet tidigare också när jag och Drein höll på att planera vår resa utomlands. Jag undrar varför jag får den hrä paniken så fort jag skall åka hemifrån.
Det är ju något att glädja sig åt! En semester i ett varmt land liksom, varför beter jag mig?
Var samma sak när jag skulle åka utomlands med min syster till Egypten i 2007, kul aytt planera och boka, sen en vecka inna resan bara KRASH! ÅNGEEEEEST.
Fast det blev ju riktigt bra till slut :)

Bästa semestern, snart åker vi du och jag igen Thessie. Ta med dig din familj så tar jag min så drar vi på semester tillsammans. Fett nice!


Detta var därför vi åkte, min och Thessies dröm om att se pyramiderna.


Sfinxen rent utsagt.



Skinny och nyopererad, det var tider det :)

Kommentarer
Postat av: wear a smile it goes with everything

Vart ska du åka? :)

2009-11-07 @ 14:40:35
URL: http://martinastork.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅ LÄNGAR TILLBAKA!!

2009-11-07 @ 20:43:11
Postat av: Theres

Klart vi ska åka. Vad säg om nästa vinter? Alla vi. Måste ju passa på att åka innan Wilma blir 2 år. Är ju sååå dyrt!

2009-11-07 @ 20:44:18
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0