Fantastic.

Jag tycker att det är så spännande att min kropp hittar på något nytt jävligt varje dag.

Satt igår på akuten i 4½ timme och väntade och fick nog flera gånger och stormade ut med en blanding av att vara less och vara orolig med Drein kom varje gång och övertalade mig att komma tillbaka och till slut kom jag in till läkaren och berättade vad som hänt och de tog lite prover på mig men i basis vet de inte vad som hände för alla mina prover var normala. Troligtvis var det en en-gång grej som kan hända ibland MEN om det händer igen måste jag åka in på en gång, han sade till och med åt mig att dte var helt ok att ringa och åka in med ambulans.
Dessutom fick jag bekräftat att de var magsår jag hade och därför jag har så ont i magen och är tvungen att sluta med mina inflammationsdämpande tabletter på en gång och fick syraavlösande tugg-tabletter som smakar som att äta en krita. Blir lite spännande att se hur mina fötter kommer reagera när jag inte får äta medicin för dem längre. Yepp, life's just full of fun stuff right now.


När Drein är snäll mot sjuk-Ika



Gick helt ok på jobbet idag även om jag är sjukt trött i fötterna och de värkte fruktansvärt mycket när jag slutade jobbet men en date med Lona fick mig att glömma att jag hade ont i dem.
Åkte hem och gick förbi ett Sushi place och köpte middag till Drein. Själv har jag mest ont i magen och åt 2 bitar av pizzan som vi köpte igår kväll till middag när vi kom hem ifrån legevakten kl 23. Sen middag och ointresse för mat är dte som präglar min vardag nu för tiden. Drack en kaffe på jobbet idag och det kan jag tala om för er att jag Inte gör imorgon igen. Magsår + kaffe = dålig combo.




Thank you lord for my chalkpills. I have now become my grandfather.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0