Cravings.

Jag kom precis hem ifrån middagen med jobbet som bestod av Oxfileé i tunna skivor med bakad potatis och rödvinsås med gratineras tomat och ångkokt broccoli.
Efterrätt var Chokladbrownie och vaniljglass. MummsMummsMumms!
Den desserten väckte verkligen ettlitet monster i mig och nu har jag sån bak och ät lust så det är inte klokt!
Tänk att få baka gott och bara stoppa i sig

Kladdkaka med vaniljglass
Blåbärspaj med marsansås
Vaniljbullar
Amerikanska muffins med chokladbitar
Banankaka med choklad och nötter
Äpplekaka med glass och vaniljvisp
Toscakaka
American chocolatchip cookies
Kanelbullar

Om man ändå hade nån att stoppa full med bakverk :)
Imorgon har Drein lovat mig en date-kväll. Efter hans jobb skall vi fixa oss fina och sen gå ner på Fridays för att äta middag och där har han garanterat mig dessert <3! Därefter har vi biljetter till filmen som jag längtat så mycket efter, 2012! Jag längtar till imorgon!










Dear lord, I'm beeing grateful for all the small things.
Will you fix my foot now?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oreo-efterrätten ftw!!!!

2009-11-12 @ 22:35:33
URL: http://varamigsjalvenstund.blogspot.com
Postat av: gotteochvi♥

SV; JA, ELLERHUR?!

2009-11-13 @ 06:17:41
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0