Crap.

Det lutar åt att jag måste avlysta inflyttningfesten. Känns inte roligt alls men måste nog eftersom att de flesta kompisarna antingen har tenta/examens tider och måste plugga, flera jobbar, en hel del är bortresta och Drein skall på julfest med jobbet dagen inna så han kommer säkert att vara as-bakis.

Dessvärre men jag är nog tvungen :/

Jag som var så peppad och hade bestämmt hur allt skulle se ut, vad jag skulle servera, vad jag skulle ha på mig och hur jag skulle ha håret (Dreins kläder också för den delen ;P)

Så är jag superupptagen varenda helg fram tills efter jul så då blir inte inflyttningfesten förren då.
Så blir det när man har hafft en höst som varit fylld med jobb, sjukdommar, sjuksrivningar, operationer, möbler som aldrig kommit och andra planer som vart ivägen.

Anyway.

Girad för idag eller?
Jag har böjat peppa redan nu för ikväll. Jobbar nu på kaffebar mellan 08.30-16.30 och sen skall jag åka direkt ner på stan (kanske hinner in på Kilroy Travels och kan få lite reseförslag) och sen ner på nattklubben och jobba i serveringen på restaurangen mellan 17.30-04.00.
Dock kommer det nog vara värt det, massa jobb-timmar och dessutom har ryktet spridit sig att dte skal vara sjuuukt bra med dricks under julebord sesongen så jag siktar på att slå mitt gamla rekord på 700 kr ikväll!



Kommentarer
Postat av: Molly

Tack så mycket :)



Haha, jag får göra det när jag har tid :P

2009-11-27 @ 14:21:27
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0