Am I alone?

Jag får feta rysningar varje gång jag hör Metallica - Unforgiven II eller Metallica - Nothing else matters. The memory remins är inte heller att skoja med.
(De spelade de på jobbet igår och cdet fick mig att orka lite längre fast jag var ap-trött)
Pojkens favoriter går också ganska ofta, Enter sandman, Master of puppets och Fade to black.
Det är som godis för mina öron och jag knarkar när jag skall peppa för jobbet eller laga mat.
Dem eller Johnny Cash. Perfekta hushålls arbete musik för man blir så pass girad att man gör klart allt jättefort.




Jag hade aldrig orkat kvällen om jag inte fått lite musik-stöd.




Kommer ni ihåg när de spelar den här i Blues brothers?
Det är så man får rysningar  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0