Utkast: Dagens underhållning ...

Dagens underhållning

Frukost
Bilresa
Kramfors
Marknad
Tivoli
Glass
Dollarstore
Lösgodis

Hur kommer det sig att när man längtat efter något i flera månader och sedan får det är det aldrig som man trott.
Det goda svenska söta lösgdiset som jag saknat så mycket får en bitter smak i munnen när main far springer in och ut ur huset och gör varje ursäkt för att få se mig och vara så nära mig som möjligt.

Tack och lov att godiset är som familjebilden. De ser iallfall bra ut...

Alvin fotar ganska braAlvinArmbandet som visar att jag och Drein hör ihop.Jag å prinsen minBrummbrumm bilen...Tänk att bära på en person, ett litet liv.Lille prinsenJag avskyr att konfronteras med mitt förflutna. Det stannar ju aldrig förflutet.Min syster är bland det coolaste jag vet. Hon klarar allt och lite till.





Blandat sött och gottMarianne, ett sällsynt delikat godis..En mix av sött, gott och salt..  100% lakrits-fritt

Kommentarer
Postat av: Tan

Det är synd att Sverige nästan bara håller dåliga saker för dig. ,_.



Oslo ftw.

2009-05-03 @ 16:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0