Matförgiftad

Igår fick jag dra hem ifrån jobbet p.g.a matförgiftning.
Jocke hade vart och hälsat på mig på BI och höll mig sällskap
medans jag tog lunch.
sen 1.5-2 timmar efter att jag ätit så fick jag helt plötsligt helt sjukt ont i njurarna och magen började skaka i både ben och armar. Kristian var på lagret och när han kom tillbaka fick jag springa på toa och spy och sen sitta ner en kvar på golvet i omklädningrummet och ta igen mig.
Kristian var snäll nog att ta min stängning och jag åkte hem och lade mig i soffan. Kräktes en gång till innan Drein kom hem och mådde allmänt hemskt.

Jag hade ätit kyckling till lunch och både jag och jocke tyckte att den inte såg helt riktig ut men jag åt den ändå för jag tänkte att dte bara var färg-skillnader på kycklingen eller att ljuset var lite konstigt. Men fy vad dåligt jag mådde!
På kvällen sen var jag helt yr och svimmade nästan en gång och fick lite feber.
Vi ringde till sjukvårdsupplyckningen på kvällen men de sade att de inte kunde göra något och att dte bara är bra att jag kräkts och gått på toa för det är kroppens sätt att göra sig av med det som inte är bra.

Annars har vi planeringslistan

MAJ

8: Drein 22
10: Lona 20
12: Kontrakt jobbet
14: Drein Familj, Mamma Pappa och lillasyster på besök
17: Norges nationaldag
obesämd: Bebis!

 

JUNI

12: Sista dagen på BI
15: Börjar mitt nya jobb
17: Drein och jag går och ser Metallica som min födelsedagspresent till honom
29-12 juli: Semester

Metallica. Till Drein från Ika på 22 års dagen-



JULI

1-6 Thessie med familj hälsar på
3: Jag 23 år

Kommentarer
Postat av: Dani Antonie

Vad söt du är =) Visste ikke at du hadde blogg! Nå skal jeg ta å linke til din blogg! :D Weeee!



Sjekk ut min blogg da, http://struggleforfashion.blogg.no



Kram från Dani :-D

2009-05-12 @ 15:17:05
URL: http://struggleforfashion.blogg.no
Postat av: Theres

ajajaj, inte äta konstig kyckling.

Ja ff ingen bebbe.. JAG BLIR TOKIG!! ( och riktigt besviken! BLÄ)

2009-05-12 @ 16:02:59
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0