Always on the run...

Dag 6 av  11 idag och jag känner mig faktist inte så trött som jag borde göra,
Kom lite sent till jobbet igår men hann göra allt innan öppningen.
Dock hann ca 20-30 personer fråga om jag var öppen än och det om något borde visat för mig hur mycket folk det skulle vara i byggnaden den dagen.

Men jag satte igång och när jag öppnade stog det redan 10 pers i kö... vilket fortsatte. I 1½ timme.
Efter 1 timme så ringde jag Yasmine och sade att jag inte klarade att jobba ensam hela dagen för dte var så sjukt mycket folk så hon kom på en halvtimme (ett mirakel!) Och det var precis lagom att vara 2 resen av dagen. Hann hämta mjölk och frukt, göra fruktsallad och hela tiden ha kaffe klart så att dte inte tog slut någon gång under dagen.

Hon tyckte att dte var lite lite folk och ringde först in Alexandra att jobba med mig idag (söndag) men ångrade sen sig och tänkte ringa och avboka.
Men innan hon gick så gjorde hon en x-rapport på kassen för att se hur mcyket vi dragit in under dagen och erkände att det faktist lönade sig att vara 2 så idag skall jag få Alexandra till hjälp hela dagen ^-^
Det blir Kung!

I hvartfall skall jag iväg till jobbet nu med Alexander Rybak sjungandes i mina öron.

http://www.youtube.com/watch?v=uiH4BFTELME

Alexander!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0