Party Princess!

Igår had ejag min första fest. Någonsin.
Har alltid hafft sån prestationsångest innan så jag har adlrig riktigt fått ihop nått.
Jag är den som Går på fester, Inte Har fester. Men det var helt kung igårkväll!

Gästerna skulle komma kl 19 men denenda som kom då var Richard. Hehe...
The man that Made the expression "Fashionable late"
But thank God att alla var sena.
Jag var inte klar med allt förren 20.30 eftersom jag hade städat som en galning och sen skulle duscha och plocka fram allt innan alla kom. För mycket att göra och för lite tid att göra det på. Ett alltför vanligt problem i min värld.

Ivartfall. Drink-station med mixer, iskuber, sugrör, lime, jordgubbar, kiwi och oliver.
Massa brus i kylen och ost och kex på bordet. Fick mycket komplimanger för att jag var bästa värdinnan Ever.
And I Was. :P


Sen ut och dansa med flickorna medans stackars Drein hade druckit för mycket och fick åka hem.
Lady's night på Cirkus så vi gick in gratis allihopa och shakade rumpa massa. Sista gånge jag gjorde det var 31 oktober
så jag hade stort behov av att göra det igen. Var dessutom inte heller trött!
Hade köpt och druckit 2 energidrycker innan vi gick ut så det höll igång mig.
Låt flera kvällar som dessa komma ^-^



Festen fick ett tema :P





Så vill jag ha frukost när jag skall jobba en hel dag. Nam Nam Nam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0