Secound hand, it was To long ago!

Idag skall jag och Sanna ta en tur till FRETEX
stora lokaler och kolla secound hand grejer.
Glädjer mig väldigt mycket! Det var en sak som jag gärna håll på med förrut men som liksom
blivigt borttappad på vägen. I härnösand där jag kommer ifrån har vi inte mycket möjlighet till det
men nu när jag bor i storstaden så vimmlar ju det här stället av sådaa butiker!

Efter jobb skall Drein komma och hämta mig så skall vi laga Hamburgare (!)
Folk somkänne rmig vet att jag inte äter det. Eller kebab, pizza och annan skräpmat
Såvida inte pizzan är hemmagjord och pålägget själv-valt.
Men i lördags så hittade jag mina ovo-vegitariska ört-burgare!
Namnam!

Idag och ikväll skall njutas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0