Ett par fantastiska dagar...


Jag glömde berätta dte viktigaste av allt!
Jag var ju på bio med Drein och Ole (ha ha, det här är så roligt för det är Lonas pojkvän som jag egentligen inte känner över huve taget men han är så rolig att jag bara ringde och kollad eom han ville hänga med mig och Drein på bio. Vi som är lite små-nördiga måste hålla ihop)
Den var såklart fantastisk, dock Lite överanimerad. Det hade Faktist inte behövt vara så många fighter som det var i den, då fick man inte längta efter dem och det hann aldrig byggas upp någon riktig spänning innan dem

   

Den får 7/10 medans första filmen är min all-time favorit 10/10!

Sen har jag vart på århundradets shoppingtur! Jag gick hela bogstadsveien ner och för er som känner till oslo är det en mycket bättre shoppinggata än Karl Johan, huvud gatan i stan. Där är det lugnare, butikerna är tätare ihop och den är fullsmäckat med cafeér längs hela gatan och den slutar nede på stan. Perfect!


                       
        
   


Bild 1: SKor ifrån Vagabond
Bild 2: Skor ifrån Neste Stopp
Bild 3: Shopping till pojken. T-shirtar och underkläder!
Bild 4: Leggings från Accesorise, svarta täckande. Leggings metallic/grå från BIKBOK
Bild 5: Örhängen från Accesorise
Bild 6: Diverse barnkläder till Wilma, Åhléns
Bild 7: Bälte från Glitter
Bild: 8 Kuvert-väska från Glitter
Bild 9 och 10: Fantastisk klänning från Neste Stopp. Min nya "lilla svarta"!

Kvällen igår slutade med att jag och Drein dansade tryckare till Righteous Brothers Unchained Melody i bara underkläderna.
Kan du tala om för mig ett mer perfekt slut på en dag?


http://www.youtube.com/watch?v=XUmWudcBg2w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0