Busy little Ik

Idag har jag vart flink, flink, flink, flink, Flink!

power-walk innan frukost 3.6 km
sytt upp och strykigt den sista av 6 gardiner
tvättat den sista i raden av 16 separata delar av sängkläder
Tvättat kläder
Rensat kattlådan
Bytt kattlåda
Gått ner med dynor till förrådet
Rensat i förrådet
Rensat kläder
Rensat skor
Gått med 4 påsar med kläder och 4 par skor till klädinsamling
Handlat
pantat flaskor
diskat
sorterat kläder

Nu är jag trött. Önskar Diablo III hade kommit ut, då hade min kväll varit räddad.

Kvällen går iställer ut på att baka bröd. Jag är den bästa hus-fru jag känner. Och ingen man som kan uppskatta det.
Jag är min egen man. Ensamma Ik, I know this one.


Baka och njuta av Transformers. Times seen: ca 40 ggr.

http://www.youtube.com/watch?v=mTY4Y4Jidj8


Kommentarer
Postat av: Theres

du är en riktig flinkis!!! BRa du underhåller dig nmed nått. Vilket jädra skit väder vi har här. Regnet vräker ner och man ska underhålla en galen 3åring och en bebis då samuel sågar plank suck

2009-07-10 @ 08:48:43
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0