The long wait.

En del personer imponerar på de mest förvånande sätt.
Perfect score. Perfect note-streak. Guitar Hero: Smash Hits

http://www.youtube.com/watch?v=oHnLpgWM1j4

Förövrigt var vi tillbaka till läkaren idag och skulle få provsvaren.
Drein var ff tvungen att ha på sig mun-skydd och när vi kom dit så hade de  inte några svar åt honom utan ville istället ta ännu fler prover på honom.

Han får svar senare idag och antingen har han svin-influensan och blir då hämtad med ambulans och satt i isolation (och då har jag ingen aning om vad som händer med mig men eftersom jag inte har varit sjuk så verkar jag ha bättre immun-försvar än vad han har) eller så har han hals-fluss och får då remiss till Ullevål sjukhus för att ta bort sina halsmandlar.

Vi väntar på telefonen.

Kommentarer
Postat av: Rich.Sale

Oh NO! Ikke si athan har blitt så sjuk:( Hvordan var turen i St.hlm?<3 elsker deg!

2009-07-30 @ 14:01:26
URL: http://theultimatelife.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0