Madonna <3 Ika

Imorse ringde min söta Lone och bjöd med mig med en av sina gratis-biljetter hon nyss fått.
Vi skall se Madonna! Vart grymmt taggad när hon ringde och koncerten är bara en liten bit ifrån mig,
där jag och Drein såg Iron Maiden tillsammans, en utomhus arena för ca 10.000 människor.
Det här blir sjukt nice!



Jag, Lone, Jannie och Madonna. Lord, give me rythm!


I lördagskväll när vi kommit hem från en 8 timmars buss-resa och skulle handla på affären var Drein mycket missnöjd med butikens utbud på ägg. Väldigt missnöjd.

   

Min pojkvän är ägg-rasist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIT GRATIS hur tusan får man tag på GRATIS billjetter? vann hon! avundsjuk



Dumma drein-ägg-rasist!

2009-07-28 @ 08:18:58
Postat av: Agerbladh

Alltså varför inte bara byta ut äggen? Mellan kartongerna?

2009-08-03 @ 21:35:23
URL: http://agerbladh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0