Varför bor jag i norden?

Den här årstiden gör mig verkligen deprimerad och jag är så extremt trött på att frysa hela tiden.
Det är nog bland de grejerna som gör mig mest irriterad, att frysa.
Igår skulle jag ju shoppat med Lise men det slutade med att när vi suttit hemma hos henne någon timme så kände jag mig så frysen och febrig att jag åkte hem och hade date med min soffa istället under två filtar med en kopp med te. Så sluter även denna kväll och jag är fast under en hög med filtar, med laptopen i knät och True Blood på skärmen. (förkylning suger)
Så fort Drein slutat så blir det bokning av en resa till ett varmare land och det känns som precis det jag behöver just nu. Lite ljus och värme för att bli av med min elakartade depression som lägger mörka moln över min vardag.
Jag vill ha sol och värme igen!  En resa på det här så blir det nog bra igen :)


Bild ifrån 17 maj i Norge, finklädd på nationaldagen :)

Kommentarer
Postat av: olatidman

sv: ja några kilon hade inte skadat dom damerna

2009-12-16 @ 21:51:43
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0