Sunday.

Söndag med bästa början igen.
Var till kyrkan för 2:a advent gudstjänst och Drein var kvar hemma.
De hade besök av en fantastisk kör som sjöng massa musik som låt precis som soundtracket till LOTR The fellowship of the ring. Dova toner med en eller två ljusa kvinnoröster som tog så höga toner att man fick rysningar kängs hela armarna. Nice :)
Tände också ett ljus för min stackars frisör vars hela lägenhet brann ner med alla hans ägodelar och utan försäkring för han inte tillbaka någonting. Han äger Ingenting längre.
Efter en stund kom Drein till kyrkan iallafall, han fick väl dåligt samvete av att sitta hemma, hehe.
Dåligt samvete is the shit!
Det låter kanske lite flumm att jag går i kyrkan ibland men det är bara ett helmysigt sätt att börja en söndag tycker jag. Jag blir motiverad att kliva upp ur sängen och göra något med min dag och inte bara ligge som en slapp fisk även om det också är skönt ibland :P

Till butiken efterråt och köpa frukost som vi njöt till söndagsfilmen Madagaskar 2.
Som sagt, tecknade filmer/serier med vuxenhumor är så jäkla kung!


Betyg? 5/5. Lätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0