Nehej du.

Nu har jag förberett och packat det mesta. Är även otroligt stolt över mig själv att jag tagit tag i de där plaggena som inte satt helt 100 men som man ändå gillar. Sytt in mina två bikinisar och ett par av shortsen så att de nu sitter perfekt!
Min packning överflödar just nu min resväska (rosa förstås) med shorts, linnen, kofter, klänningar, smycken (man måste ju se fly ut vid poolen med bikini, accessoarer och fixat hår) bikini, skor och allt det där andra som man bara Måste ha med sig på resan.
Jag längtar så sjuuukt mcyket och det pirrar i hela kroppen på mig! Vågar inte använda några av mina ljusa plagg eftersom jag vill spara dem till resan, bättre vitt än svart i solen :)

I övrigt? Det är jättesvårt att hålla sig ifrån att frossa men jag vill ju se bra ut i bikinin!








Min underhållning för resan. Mina böcker, min i-pod och mitt fina rosa Nintendo DS!


Kommentarer
Postat av: Maja

Låter ju som en riktigt bra lösning. Damn att sambo är chef på butiken och måste vara där under hela vintern, annars skulle jag också pitcha en utlandsresa som alternativ.

2009-12-23 @ 20:06:55
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Daniel

ojoj va härligt med resa!! Vill me!!!



Du e så söt!!

2009-12-23 @ 20:13:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0