Lindsey Lohan

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article6320221.ab

Som jag sagt förrut är det riktigt synd om Britney Spears och någon som hafft det lika tufft är Lindsey Lohan.
Hon om någon har verkligen slängts ut i hollywood som totalt trasat sönder denna unga tjej. Hon är exakt lika gammal som mig, vi är t.o.m född på samma dag, och efter att ha blivit känd 12 år gammal och med så mediakåta föräldrar som slängde in henne i allt möjligt tillsammans med en osäkerhet gör lätt ett nytt offer för både knark, alkohol och mat.

Hoppas hon skärper till sig och kommer tillbaka mer stabil än tidigare.


 





Jag som kommit ifrån att vara rödblond, till rödhårig till nu brunhårig blir otroligt sugen på att pröva blont när jag ser hur fantastisk Lindey ser ut i det. Vi har sama hud, fräknar och rödblonda i bottnen.

Kommentarer
Postat av: hej

hon är finast i rödhåriga tycker jag

2010-03-30 @ 16:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0