Lilla julafton.

Vi bjöd hem Mommi och Moffi på middag igår och hade en liten julklappsutdelning hemma efter middagen.
Mommi och Moffi fick ett pepparkakshus som jag gjort och pyntat, en påse med hembakta lussebullar och en norsk specialitet man kallar för brunost :)

Till övrigt var det detta som gavs bort:

Till Wilma


Skor tills när hon börjar gå om några månader


En låda att ha skorna i :)


Och en klänning att ha på julafton.


Till Alvin


Ett stycke skattkista fylld med äggfritt godis. Alvin tyckte helt klart kistan var roligast :)




Och en tågbana till den har redan har men med MASSA mer delar


en Batman kosty har väl en liten pojke aldrig tackat nej till?

Till Thessie


En berlock-klcoka och en navelpiercing som jag glömde ta en bild på

Till Samuel


E jättefin klocka som det inte givk att ställa in tiden på som Samuel skall få en ny


Presenter som Ika fick


Mormor hade valt denna till mig och det är som att jag hade kunnat gått och köpt den själv.
Klockrent fin!


Önskeklappen! Önskat mig en serie och däribland fängelseserien OZ!


Det första spelet jag och Thessie spelade på vår Amiga har kommit ut
på Nintendo DS. KUNG!


All in all, en utroligt bra julafton utan att jag behövde fira julafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0