I've been a good girl.

Jag har vart en snäll flicka hela dagen och inte kommenterat att folk varit sena, frysit ut mig, bollat massa med bönpåsar, varit opråpra med alla kvinnliga kunder, ignorerat mig, varit otrevlig mot mig och inte hjälpt till och gjort sin del. Det är lungt. Jag är väldigt bra på att ignorera jag med.

Drein var jättesöt pojkvänn och kom och hämtade mig efter jobbet och följde snällt ner på stan och gick och skrev ut flygbiljetter och efter en hel del sökande lyckades jag hitta bankutskriften som sade att jag köpt väskan hos BAGORAMA! Vart superglad och skrev ut det också och gick bort till dem och fick lämnat igen min gamla trasiga väska och bytte in den mot en ny jättesöt väska ifrån Friis & Company! Happy happy girl!

Dock måste jag erkänna att jag inte kunde hålla mig.. sitter nu med hårfärg i håret och färgat bort mina nylagda slingor. Ibland blir det bara inte rätt och då måste man ändra, hehe.
Blir nog mer nöjd nu, vi tar den där drastiska förändringen en annan gång va? :P


Frågan är då, med eller utan blixt?

UTAN





MED






Summering av dag: Hela dagen sög så jävla hårt.
Summering av kvällen: Allt undanstökat, ny väska, ny hårfärg och perfekt middag. Perfekt!



Kommentarer
Postat av: Daniel

wow va söööt du e!!!

2009-12-08 @ 23:25:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0