I keep getting it wrong.

Läkarbesöket igår resulterade i diverse blod och halstester och resutatet är ögoninflammation som spridit sig till halsen. 10 dagar med antibiotika skall som tur är lösa det här och även om jag hade hafft flygbiljetter hem på julafton hade jag inte kunnat åka. Tur i oturen? Lite.

Iallfall eftersom jag och Drein skall på resa till Lanzarote och vi åker nästa fredag <3
Det var på gränsen att jag fick åka men eftersom jag började på kuren igår så är det lungt.
Det skall bli så otroligt härligt att ha en hel vecka som jag inte behöver frysa på utan bara njuta av sol och god mat. Desvärre suger det att jag varit sjuk i fler veckor och inte kunnat träna så bikinikroppen är väl inte Helt vad man ville den skulle vara men bra mycket bättre än den var innan jag började träna! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0