I <3 my boss!

För det första så ringde han i måndags och ville jag skulle jobba på ett av de andra cafeerna vilket jag naturligtvis gjorde med glädje. Jobbade sen tis, ons på mitt vanliga cafee och sen ringer han och frågar om jag kan jobba på det andra cafeet även tors, fredag :)
Passade mig utmärkt eftersom jag är förkyld som en kråka och dessutom har svårt att samarbeta med pojkarna på min vanliga kaffe-bar. Vi gick som sagt två hela dagar utan att säga mer än 20 meningar till varandra.

Så får jag besked idag om att jag skall få flytta efter jul precis som jag bett om! Då skall jag också få komma till en av de lugnare kaffebarerna som innebär mycket mer beställningar, varor och organisation vilket jag är expert på så jag glädjer mig fett tills efter jul och lite nya utmaningar.
Då kommer jag också få fasta dagar och jobba varannan dag 7-15 varannan dag 10.30-18.30. Kung tider och kung schema.

Jag känner mig otroligt nöjd med hur jobbsituationen löste sig :)


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Ja vet :( Själv håller jag på att bli förkyld nu! Sitter och nyser och snorar. Men det är okej :) Bara jag slipper halsont!



Hm, jag vet faktiskt inte hur jag hittade in xD

2009-12-17 @ 14:35:57
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0