Fett flinkis.

Jag var fett flinkis igår trots att jag inte tränade.
När jag kom hem lagade vi kinamat. Kyckling med wokgrönsaker i sötsur sås med ris med Harry Potter and the Golden goblet i bakgrunden och efter att den var klar kvättade jag, bytte kattsand, tvättade kattlådan, diskade, hängde tvätten och satte upp det där jävla julpyntet trots att jag bestämmt mig för att fira påsk istället för jul iår.
När jag gick och lade mig låg jag och läste i 10 minuter innan jag fick ett ryck och hoppade upp ur sängen, slet ur alla sängkläder och bäddade om. Det känndes som att jag inte kunde sova om jag inte fick byta dem först.
Tvångstankar? Kanske lite. hehe.

Appropå pynta. Det var ju första advent i söndags och Drein tvingade mig att tvångs-pynta medans jag stog och grinade i köket och sade saker som "neeeeej, jag vill inte" "måste vi fira jul?" "jag gillar inte julen och den gillar inte mig" "julen suger" "Alla julpynten är fula" "kan vi inte fira påsk istället, det är ju samma mat ändå?"
Men men. Han fick sin vilja fram och nu har vi julpyntat. Väldigt lite. Han får inte mer än så.
Well.

Jajajaja. Jag gillar inte julen. Det enda som är bra är att det är så mycket ljus uppsatta ute att det inte är så mörkt längre. Att alla är så jäkla lyckliga är nog det värsta.



Dear Lord, why did you have to make your son be born on christmas?
Or was it the other way around..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0