Dagarna


Pojken var så söt när jag kommit hem efter att ha varit bortrest i 5 dagar som mötte mig vid flygtåget med en blomma. Jag får aldrig blommor och kan nog räkna på en hand alla gånger i mitt liv när jag fått det så jag bløev superglad.
Resan tillbaka till Oslo gick superbra och verkligen jättefort. Pojkens pappa kom och hämtade mig hemma hos syster och vi åkte med bilen ner till Stockholm där han lämnade av mig på Arlanda.
En kort väntan och inhandlande av både Mintos och Pepper shots till Drein på taxfree shoppen och så satt ja på planet till Oslo. Gick otroligt fort att komma fram, en timmes flygning och utan itcheckat bagage kunde jag närmast springa till flygtåget och vara inne i Oslo igen på 40 minuter efter att flyget landat.
Man är bra smidig :)

Planerna för veckan innebär i princip att försöka hålla sig så frisk som möjligt eftersom en förkylning återigen satt klorna i både näsan, halsen och huden. Har fått elaka hudutslag som jag tror är kyla-relaterade och som gör mig otroligt grinig. Att håret sen är ett helvete för att jag för det första måste ha hatt på mig på jobbet och för det andra att det är äckelstatiskt av vädret.



Min blomma är iallafall sjukt fin. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0