bored to death.

Jag är tillbaka på mitt gamla cafee och det suger.
Är sjukt uttråkad och samarbetet är vål inte allt det borde vara...
Längtar tills efter jul när min chef sagt att jag skall få byte ttll någon av de andra cafeerna.
Blir spännande att se hur framtiden ser ut.

Idag måste jag göra allt det som jag skjutit upp alltför länge.
dvs, gå och skriva ut mina biljetter för när jag åker till Sverige, skriva ut kontoutskrift för Friis & company väskan jag köpte och som gick sönder efter bara nån månad. Hade slängt kvittot (weird, jag slänger Aldrig kvitton. Jag är kvitto-Hitler) men gick in på affären ändå och frågade om man kunde göra det utan kvittot och de sade att om man hade betalt med kort och kunde bevisa det så gick det bra. Hoppas! Vill ha en ny väska <3

Så är min lägenhet i stort behov av storröj. damsugning är en fet prioritet eftersom det ligger äckliga dammtussar överallt. Hybel-kaninerna har tatt över lägenheten. En hel hög med rentvätt att hänga in.
Diskningen är vi snart i kris-tillstånd med.

Hitta Pin Point piercing studio och köpa biljetter till Fakir showen de skall ha 18-20 desember!

Anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0