Biblioteket.

Vi var ner en kort tur till biblioteket där mössa spelade en stor roll i att jag kunde gå utanför dörren eftersom det gör skitont i örat bara någon pratar lågt till mig eller det blåser i det.
Lämnade igen gämal böcker och fick lånat både film och bok.

Terry Pratchett - Nation
Spansk reseguide
C. J Sansom - Mörk Eld
Åke Edwardson - Rum nummer 10

Film - Sunshine

Så fick jag min stackars pojkvän att låna Liftarens guide till Galaxen av Douglas Adams på några tusen sidor. Hittade den på svenska så han skall ha något att läsa när vi är utomlands och den boken är helt sjuuukt rolig så Drein skall göra ett försök på att läsa den :)



Jag får leva med att bara fixa sönder håret eftersom jag inte kan ha smink eller linser på mig när jag är sjuk. Min hud har fått elaka utslag så jag låter den vila och linserna är väl lika bra att ha i eftersom jag inte vill att det skall sätta sig några bakterier på linserna.
Nice att få vara den glasögon nörden som bara läser böcker som jag egentligen är <3


Kommentarer
Postat av: Theres

Du är fin ändå!!

Vart skall ni åka nu då? Är de klart?!?

2009-12-19 @ 17:56:14
URL: http://theresh.blogg.se/
Postat av: Lindapauline

sv; Haha ja men verkligen! :D

2009-12-19 @ 19:20:19
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0