Besatt.

Haha, jag har blitt helt besatt av True Blood.
Såg 2 svsnitt igår innan jag skulle på jobbet och inatt när jag kom hem runt 5 var jag tvungen att se ett avsnitt till innan jag kunde sova. Då är det illa :P
Men skönt att göra någonting för jag måste ofta se på något eller läsa en bok innan jag klarar av att somna eftersom kroppen är så girad efter att ha varit vaken i så många timmar. Jag är lite stolt över att jag inte behöver sova innan jobbet längre utan att jag bara är vaken hela dagen och sen hela natten.
Det är klart, men lite redbull i kroppen går allt lättre, hehe.

I ett av avsnitten av True Blood så ligger Eric (Alexander Skarsgård) i Bills badkar nåar han kommer hem och lyssnar på musik. När Bill frågad vad det är för musik svarar Eric att det är svensk musik ifrån deras gamla nordiska dagar. Så minsann passar det att prata svenska och inte "kamdodjanska" som Bill sade att det var tidgare. De får nog jobba lite på det :P




Money earned: 6½ timme +dricks. Nice.

Kommentarer
Postat av: olatidman

sv: thanks!:)

2009-12-05 @ 16:33:44
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0