En vecka i stillhet, hur står man ut?


Så efter att ha gått runt halva sinsen så hittade jag äntligen till hjelpemiddelsentralen för att hämta ut mina kryckor. Självklart så håller de på att bygga om trikkspåren så bussen stannar 500 meterifrån på en omväg istället för 50 meter. Hade sjukt ont i foten när jag kom fram och de höll dessutom öppet 10 min extra för min skull eftersom jag inte hann dit i tid. De fick också guida mig per telefon för att jag skulle kunna hitta dit alls. 2 kryckor rikare hoppade jag in på kiwi och fick köpt lite vatten, en smoothie och en bit choklad för att få upp mitt blodsocker efter promenaden från helvetet och satte mig sen på bussen ner mot stan för att möta upp Drein.

Behövde hitta en present till lilla Wilma, det jag inte hafft tid med pga rent hjärnsläpp, förkylning och problem med foten men eftersom den lilla prinsessan hade dop-dag igår är jag ju självklart tvungen att hitta något fantastiskt åt henne :)
Av en ren slump och absilut inte i den affärne jag tänkte att jag skulle hitta något alls så hittar jag den perfekta grejen till henne som imorgon skall stoppas i ett paket och skickas. Bild kommer!




Förresten har jag hittat metoden jag skall fixa mina bröst när jag blir äldre och naturen har hafft sin gång.
Det snyggaste smidigaste resultaten som jag sett. Du använder en gele för att "fylla ut" brösten så du använder det som redan är där men gör de bara fylligare. Priset var rätt ok och man slipper operations-ärr och silikon/saltlösnings inlägg.

http://www.akademikliniken.se/Fore-_Efterbilder/Brost/Injektionsbehandlingar/Macrolane/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0