Lugna tider. Lugna stunder. Välkommen lugn.


Planen var att gå ut och dansa igår men jag var så seg hela dagen och det slutade med att vi först gjorde superburgare hemma, mina goda ovo-vegitariska burgare med Massa grönsaker och fiber-hamburgerbröd och Drein med klassikern med kött och ost.
Efter middagen åkte vi in en tur till Oslo City och lade ett besök till Platekompaniet och inhandlade RAMBO triologin (ja, jag väljer medvetet att inte räkna in Rambo 4: John Rambo, http://www.imdb.com/title/tt0462499/, eftersom den filmen inte känns som att den hör till den övriga historien. ) och även American History X.
Både Rambo: First Blood och American History X är 2 av mina absoluta favoritfilmer, Rambo för den Klockrena action som de har i filmen.

http://2.bp.blogspot.com/_RP-7rhkOww0/RubD_-6qQpI/AAAAAAAAAGM/wGNaKVnqGa8/s320/First_Blood_PICE4016.jpg

" -No, I did'nt come here to save Rambo from you, I came here to save you from Rambo"
" -You won't have to find him, He will find you"
" -Who do you think he is, God? -No... God has mercy..."
Kan det bli bättre? Kan det bli mer manligt? Trur ikke det, :)


Idag var det strålande väder för en gångs skull så jag tog med mig katten och pojken till parken efter ett kort besök på affären för att köpa lite bröd, ost och hallon. Väldigt park-vänlig mat. Bikini, sol och Yatzi! och efter en stund kom Lona och mötte upp oss varpå den fortsatt förkylda Drein åkte hem med en över-varm katt och hon och jag låg kvar nån timme extra i parken (jag vann spelet för en gång skulle och Lona fick inte Yatzi! en enda gång som hon brukar:)

     

(det kliar i min hals)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0