Fröken hemmafru.

Lilla rastlösa hoppe-flickan på ett ben och kryckor är så rastlös att hon inte klarar att sitta stilla iallfall.
Så dagen börjar med att gå upp och äta sin vanliga potion supergröt, 1.75 dl havregryn, 2 dl vatten, 1 dl soyamelk för att få den lite sötare så du slipper använda så mycket sylt, och lite salt. Sen in i micron i 3½ minut så är min gröt perfekt.
Sen var det på med ryggsäcken och hoppa iväg till posten för att posta Wilmas paket, sen iväg på affären för att handla. Hoppade runt som ett fån inne på affären med båda kryckorna i en hand och rullkorgen i en annan men fick till slut med mig allt. Ner med matvarorna i ryggsäcken och på vägen hem igen.

När jag var hemma satte jag igång att laga en av Dreins favoritmaträtter, Lasange. Den är dessutom jättelätt att dela upp och potionera och antingen frysa eller lägga i matlådor till Drein att ha med sig på dagiset.
Eftersom jag jobbar på ställen där jag får mat inkluderat är det ganska viktigt att Drein får riktig mat med sig på sitt jobb.
Lasangen vart superbra! Jag är drit-flink! :)

 

Vid 15 så kom Christopher hit. Min fantastiske frisör gör hembesök och klippte av och upp håret mer än han gjorde förra gången så nu är det inte längre ner till svanken. Jag älskar det och det rör på sig mycket mer än det gjorde innan!
Jag börjar mitt nya jobb på måndag och har lust att vara sommar-fräsh då och dte är ju inte säkert att man kommer ha tid att klippa sig på en stund nu när man börjar nytt jobb. (är så spännd inför måndag!)

 

Kommentarer
Postat av: Theres

vad snyggt det vart, men de är ju ff suuuper långt! Ska klippa mig i morgon, men vill inte ta mycket på längden, vill också ha super långt snart! :D

2009-08-06 @ 07:31:58
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-06 @ 11:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0