Uncertainty, here we come!


Då var lägenheten uppsagd och hoppet ut i det okända gjort.
Känns helt pirrigt i kroppen och det känns så spännande.

Igår lade vi ut en annonse på finn.no (som det norska blocket.se)
Med snygga bilder på vår lägenhet. Folk började ringa mindre än en timme efter att lägenheten var utlagd och en hel del mail blev också skickade och i slutet på dagen så hade vi över 350 visningar på den :)
Det ringde även en man och frågade om han kunde få komma och se på den samma dag så vi bjöd in honom och när han kom och kollad epå lägenheten kl 18 så ville han ha den!
Så om allt nu går på räls flyttar vi in i den nya lägenheten den 16 september och har tar över vår gamla den 21 september. Inga 3 månaders dubbla hyror.
Fatta vilket otroligt flyt man kan ha ibland!? Det är helt crazy att allting gått så otroligt bra som det har gjort och jag känner ibland att det är något som är fel när allting går så bra. Men man får väl helt enkelt glädjas medans det går bra och spara på det tills det inte går så bra längre.

En frukost senare efter en helg som har varit helt galen är jag redo för en ny vecka på jobb.

My god, I feel lucky.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så fort det bara går - upp med bilder på den nya! Jag tror jag har ett hum om vilka hus det är i och så. Så kommer jag på besök senare i höst! hihi

2009-08-24 @ 13:27:26
URL: http://varamigsjalvenstund.blogspot.com
Postat av: Theres

GRATTIS!!weeee gud vad jag länbgar tills jag får se den!

SO JAG SA TILL DIG FÖRRA VECKAN NÄR DU VAR DEPPIG..efeter regn komme SOLSKEN!! :P

2009-08-24 @ 18:04:35
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0