Tristess och rastlöshet

Det är sjukt tråkigt att sitta hemma hela tiden när man inte ens får träna. Känner hur jag sitter här och blir mer rastlös för varje dag. Jag hade så gärna velat åka till Töyenbadet och simma och sträcka ut mig i vattnet men jag har verkligen lovat mig själv att inte fuska eftersom det är så viktigt att foten är helt bra till på måndag. Den behöver all vila den kan få (men just nu känns det mer som att den ligger i koma än att den vilar)

Det positiva är iallafall att jagskall på två lägenhetsvisningar ikväll med Drein. Om vi inte bestämmer oss för att stanna hemma och mysa istället. Egenligen är det inte några som jag känner mig jätte-peppade för men tänkte att man kan gå på dem ändå för att se vad som finna ute och för att få se några andra människor. Jag cravar sällskap!
Nästa vecka kommer visningar på mina 3 favoritlägenheter! En speciellt som ligger på Grönland, det är bara en t-bane station ifrån sentrum och du kan lätt gå in till sentrum på 5-10 minuter. Att den hade balkong är viktigt för oss om man tänker på katten. Hon har vant sig vid att få ligga ute på balkongen på dagarna och helst en på backplan så att hon kan få börja vara utomhus.


Nu väntar min gräsmatta på mig. Katten och jag <3

Kommentarer
Postat av: ammanda

Sv. Häärligt! lycka till nu då =D

Är du också trött på att samla poäng på gratissidor som ändå bara leder till presentkort? På woopa.se tjänar du riktiga pengar som direkt kan sättas in på ditt konto genom att du bara besöker hemsidor och värva kompisar! =D

Klicka på länken för att bli medlem helt gratis!

http://www.woopa.se/?ref=amandabjorkman

kraam

2009-08-06 @ 19:18:49
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0