Min fot styr mitt liv.

En lugn dag som jag spenderade i solen har ändå på något sätt resulterat i en sån ond fot och trötta händer och armar från att hoppa på kryckorna att jag helt enkelt inte orkade träffa Lise och Hilde ikväll. Jag längtar verkligen efter sällskap och det hade vart härligt att träffa tjejerna. Men efter at jag och Drein ätit kyckling tortillas och jag fixat till mig för att gå iväg hann jag bara komma till t-banen innan det blev för jobbigt och jag var tvungen att inse att det nog är bäst för mig att stanna hemma nu i ett par dagar till.
Lägenheterna jag och Drein skulle titta på var inte så fina iallfall så vi struntade i att gå.



Imorgon skall jag ju ändå ut för att gå till tandläkaren för mitt efterbesök och kolla mina tänder och jag hoppas att de kan fixa dem så att de blir riktigt så fina och vita som de lovar att tandblekning skall kunna fixa dem. Är inte alls nöjd med hur de vart under de här veckorna och blekningen borde ha klarat att göra dem mycket finare än så.
Jag skal kräva mer av dem eller be om pengarna tillbaka, annars borde konsumentverket kunna hjälpa mig att få pengarna tillbaka eftersom varan inte varit så bra som de utgett den för att vara.
Efter det så skall jag antingen träffa Hilde för en kaffe eller gå och se en av mina favoritlägenheter. Vi får se vad som kommer först.


Kommentarer
Postat av: Theres

fiiin klänning.

du hittade denna, är super sugen på att gå den själv!!! :D får man byta inriktning...?

http://www.svenskastylistskolan.se/stylistutbildning.php

2009-08-06 @ 20:50:58
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0