Fot, you are Not serving me well.

Hahaha, min fot är så fucked up.
Gick till läkaren nu igen eftersom foten fortfarand einte var helt bra och det slutade med att jag fick hänvisningar till både en MR scan av foten för att de om jag har underhuds inflammation eller hälsporre, en hänvisning till en ortopedisk tekniker för att undersöka foten och kanske rekommendera speciella sulor/skor i alltifrån en kort period till resten av livet. En hänvisning till  en privatklinik som säljer strumpor och stöd till olika delar av kroppen och ett recept på inflammationsdämpande som INTE skall ge mig magsår. Fantastiskt.

Dock fick jag klarhet i vad jag får göra och simmning, pilates, yoga och spinning är tydligen ok att jag gör så länge jag lyssnar på foten.
Så nu blir det träning av, skall kolla me dmitt tränings-senter när de erbjuder sånt. Vet att de har vattengympa iallafall som jag måste börja gå på. Det är ju as-roligt!
Gick jämt förrut på badhuset i härnösand, jag syrran och hennes kompis och en hel hög med 70-80 åriga tanter. Kung!

Så nu skall jag skicka iväg vänvisningarna och vänta på att få några timmar i posten.
Hoppas det går fort!

Kommentarer
Postat av: Theres

shit vad läkare i norge är PÅ!!!

hemme i sverige hade du fått gått 100 ggr till en läkare som säger, vila och tabletter innan du ens skulle få titta åt en ortoped eller dyl.!

Norge ROULES!!!

2009-08-26 @ 21:34:32
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0