Dumma trasiga fot

Jag har fått senbetennelse i foten. Min stackars plågade fot har fått en seninflammation och jag får inte lägga vikt på foten på en vecka, äta inflammationsdämpande och smärtstillande medicin och tejpa foten med sportstejp.
Fantasic.
Om den inte är bättre på en vecka (gud förbjude, jag skall ju starta nytt jobb och jag kan inte starta den med en sjukanmälning) så skall jag komma tillbaka. Men crap! Nu får jag ju inte träna nått heller, jag som tänkte få en sån fin start på mitt nya jobb genom att använda min sista lediga vecka med att träna. Crap.

Theese pills better help.

Kommentarer
Postat av: Tan

Jag sympatiserar. Jag hade inflammation på foten i typ 4:a månader. Tyvärr så långt för att när jag försökte ta anti-inflammatoriskt så kolliderade det med min antidepp och jag gick typ sönder. De hade glömt nämna det trots att jag nämde dem. >.< Ich.



Hoppas det går snabbare för dig, Ik. Kram.

2009-08-04 @ 15:57:48
Postat av: ammanda

SV. Tack för tipset, hade tänkt beställa från rapunzel och har sett domdär. Men jag kan inte bestämma mig vad jag ska köpa haha :S

Har du haft en bra dag då? =)

kraam

2009-08-04 @ 17:22:34
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0